Reflecții (8)

Cine are timp? Toți sîntem ocupați, sîntem în drum spre… Moarte.

Un răspuns to “Reflecții (8)”

  1. Oana Says:

    „Se intimpla” adesea ca, atunci cind cineva are nevoie de noi, sa-i spunem ca nu avem timp. M-am intrebat mereu ce o fi oare in sufletul unui om caruia i se raspunde scurt: „n-am timp acum, scuze”. Azi am aflat. Dar oare am si invatat ceva din… ceea ce am aflat? Cind voi incepe sa mai si invat, nu doar sa constat?

    Interesante reflectii. Pe mine ma ajuta uneori. Multumesc.

Lasă un răspuns

