Rugăciune – 10 decembrie 2014

Părinte ceresc, Îţi mulţumesc pentru bunătatea Ta şi modul în care am ajuns să Te cunosc, prin diverse contexte, precum Biserica Baptistă din Petroşani, unde am crescut, familia mea – la peste 20 de ani de la moartea tatălui meu, personalitatea sa constituie pentru mine modelul de integritate, prestanță, bunătate şi spirit de sacrificiu, studiile lui Beniamin Fărăgău, educaţia teologică de la Oradea. Îţi mulţumesc pentru relaţionările de pe Internet – Messenger, Facebook, liste de discuţie, bloguri. Îţi mulţumesc pentru tovarăşii mei de trudă, precum Daniel Mănăstireanu sau Vasile Tomoiagă, cu ajutorul cărora am iniţiat şi derulat proiecte publice. Nu pot decît să fiu uimit de cum ai stabilit direcţia vieţii mele şi cum mi-ai păzit paşii de atîtea ori să nu mă depărtez de Cale. În toate, harul Tău este cel care mă ţine. Numele Tău fie binecuvîntat!

Lasă un răspuns

