nu te-am văzut decît o dată

nu te-am văzut decît o dată
cum străluceai frumos
în poza cea de altădată
și m-am îndrăgostit duios

aveai doar șaisprezece ani
iar eu credeam c-am douăzeci
de fapt eram doar un puștan
băgat de dragoste-ntr-un meci

te sărutam și nu mă săturam
credeam că ești ca-n poză
precum un cerb mă îmbătam
din cupa rîului cea roză

cu ochii mei așa senini
mă înfruptam din tine
mă luase dragostea-n canini
ea se-nfrupta din mine

te-am ridicat în slăvi ușor
din alba-neagră poză
și am avut și noi un cuibușor
într-o rododendroză

nu te-am văzut decît o dată
și tot așa te văd și-acum
un amețit ce a iubit o fată
cu dragostea făcută scrum

Lasă un răspuns

