dragoste femeie rea

dragoste femeie rea
care-mi poceşti inima
fugi în toată lumea
să-ți duci cratima

lasă-mă pe mine-n pace
că-s nătîng și obosit
numai patimă nu zace
în sufletu-mi cosit

urcă-n munte du-te-n vale
peste tot găsești feciori
mie nu-mi mai sta în cale
nu mai sînt un căprior

cum m-ai stors și m-ai învins
ghearele ți le-ai înfipt
focul alb tu mi l-ai stins
n-am nici apă n-am nici vipt

foaie verde trei surcele
ocolește-mă-n cădere
încă eu mai cred în stele
nu-n amor la-ntîia vedere

Lasă un răspuns

