ziua mea de naştere

ziua mea de naştere
nu e niciodată doar ziua mea
mulți alții s-au născut
într-o zi ca asta
(a dracului de fierbinte în Oradea)

anul meu de naștere
nu e niciodată doar anul meu
în anul Ăla s-au născut
o droaie de umanoizi
(suprapopulînd habitatul terestru)

viața mea așa cum o fi ea
nu e niciodată doar viața mea
în universul meu interior
s-au cuibărit atîția oameni frumoși
(care așteaptă pictorul potrivit să-i portretizeze)

oamenii se uită la ce izbește ochii
Dumnezeu se uită la inimă
sîntem în cele din urmă un cadou împachetat pentru eternitate
(pe care Dumnezeu îl deschide
întotdeauna dinlăuntru spre dinafară)

Lasă un răspuns

