ego

1

mă bărbieresc doar în zilele cu soare
port numai șosete negre
și consider că Dumnezeu ar trebui să-mi răspundă
la rugăciuni în cel mult 24 de ore

2

nimeni nu mi-a spus că sînt buricul pămîntului
dar aceasta e realitatea
oriunde mă învîrt planeta își schimbă poziția față de soare
semn al macromodificărilor pe care le generez

3

mi-ar plăcea să mă iubească cei pe care îi iubesc
și să mă iubească și cei pe care nu îi iubesc
mi-ar plăcea ca planeta aceasta să fie un tort al iubirii
iar eu cireașa de pe vîrful tortului

4

Dumnezeu dă ploaie peste cei buni
așa ca mine și mai sînt cîțiva în fiecare țară
întinde curcubeul să-mi clătesc ochii
n-ar fi nimic bun pe pămîntul ăsta dacă n-aș fi eu

5

le tot spun oamenilor că sînt modest
dar nu mă înţeleg prea mulţi
le-ar trebui o scară
să ajungă la vîrful nasului meu

6

numele meu e ca și cum
dacă numele reprezintă chintesența existenței individuale
ca și cum eu sînt cel mai important om de pe planetă
ca și cum eu sînt singurul care nu poate fi nimeni

7

soarele își trimite razele pe obrazul meu
gravitația e potrivită pe măsura piciorului meu
izvoarele și rîurile saltă de bucurie
că-l pot răcori pe buricul pămîntului

Lasă un răspuns

