capricii

1

dacă vrei să scapi de gravitație
te sui pe un porumbel
care te duce unde n-ai mai fost
dar s-ar putea să te ia un avion în bot

2

ultimul film pe care l-ai văzut e bun
penultimul e și mai bun
ai mai văzut și alte filme în ultima vreme?
vremea memoriei scurte

3

o droaie de discuții despre trecut
care deconstruiesc viitorul
la fereastra mătușii aceleași mușcate
semn al imploziei temporale

4

ultimul inorog a traversat dumbrava
cînd stelele cîntau monocolor
de atunci umanoizii dorm noaptea
și își închipuie tot felul de lucruri

5

să nu crezi că voi renunța la capriciile mele
ele mă definesc mai mult decît limitele mele
nu vreau gogoși imi place savarina
și ce rar găsesc una bună cu adevărat

6

nu te apropia prea mult de inima mea
are la fel de mulţi ţepi ca şi a ta
cea mai frumoasă îngrengătură de spini
dar ce flacără nestinsă e dincolo de ei

7

scriu catrene pentru că nu știu să desenez în do major
cînt la chitară pentru că nu știu să ascult cum crește iarba
cînd (nu) dorm am vise pentru care nu plătesc impozit
conform legislației în vigoare sînt un infractor

Lasă un răspuns

