(e)motiv

1

dați-mi un punct de sprijin
un motiv să fiu emotiv
și voi răsturna pămîntul
facebook va deveni bookface

2

pentru că iarba întotdeauna răsare verde
pentru că libertatea întotdeauna aduce curcubeul
pentru că întotdeauna oamenii construiesc ceva
ah cît de emotiv pot să fiu

3

trag perdeaua de evenimente dramatice
de la fereastra vieții mele
între blocurile cenușii (non)urbane
soarele îmi luminează sufletul

4

iar a început iarna Doamne
și ne trimiți zăpadă și ger
sîntem așa de emotivi
cînd inima ne e în Cer

5

intuind drumul spre Cer
de unde vin fulgii
și zîmbetele copiilor
care se joacă cu bulgări

6

buburuze cărţi duminici
banca din faţa blocului
cinematograful de cartier
după douăzeci de ani

7

pentru că vreau să(-mi) pun în continuare întrebări
pentru că întotdeauna cerul e nesfîrșit
pentru că încă nu m-am răcit iarna asta
și pentru că e an electoral

8

cum să nu fiu emotiv cînd citesc
ce a zis Petre Țutea
am stat 13 ani în temniță
pentru un popor de idioți

9

motivul pentru care sînt emotiv
constă în complexitatea fiinţei umane
sînt curios dar mă tratez
cu flori de nu-mă-uita

10

emoțiile nu sînt un motiv suficient să fiu emotiv
faptul că geoidul umanoizilor se învîrte constant
mă emoționează mult mai profund
precum legea morală și cerul înstelat

Lasă un răspuns

